Shopper Journey: Boost salget med Content, SoMe og Influencers

Shoppere starter hjemme i sofaen – lær at påvirke dem på vejen!

 

Dato: 09. maj 2019
Tid: 08:45 – 11:00
Sted: Njalsgade 21G, bygning 5, 4. sal, 2300, København S

 

Vil du på shoppernes indkøbsseddel? Så deltag på denne denne Morgen-Briefing og hør om, hvordan du kan påvirke dem med især content, Social Media og Influencer Marketing. Med udgangspunkt i shopperens mindset og missioner får du inspiration og tips til mekanismer, der kan give dig en større share of wallet. Vær med og få ny oktan på din shopperviden.

Seminaret henvender sig især til topledere og marketing beslutningstagere inden for consumer brands.

Agenda

8.45 – 9.00 Registrering og morgenkaffe

9.00 Velkomst og introduktion

9.10 Shopper Journey planlægning

Hvad er forskellen på en forbruger og en shopper? Hvad går shopperen igennem før, under og efter et butiksbesøg? Hvad påvirker shopperens indkøb? Hvordan, og i hvilket omfang, lægger shopperen en plan for, hvad han skal købe? Indlægget præsenterer en model for en samlet indsats i forhold til shopperne. Blandt andet med udgangspunkt i de forskellige shopper missioner, og hvad shopperne lægger vægt på, når de handler.

09.40 Pause

09.55 Effektive consumer kampagner

Ud fra shopper journeys kan vi udvikle stærke kampagner med content, kreativitet og butikken selv som det måske mest effektive medie. Vi vurderer tilbud og mekanismer med dokumenteret effekt. Oplev også hvordan lokations-baserede promotions, tidsstyrede kampagner og digitale platforme kan skabe både push og pull samt awareness, præferencer og salg.

10.25 Introduktion til influcer universet, og hvordan du kan tappe ind i det

Influencers er i gang med at forandre marketing for altid. Vi tegner et billede af influencer universet, og hvordan virksomheder med kommercielle budskaber samarbejder optimalt med vor tids rock-stars:

  • Hvem er influencers?
  • Hvad er mange følgere?
  • Hvordan vælger man influencers til sit brand og sit budskab?
  • Hvilke typer omtaler og kampagner, kan man iscenesætte sammen?
  • Hvordan integrerer du influencers i dit marketing-mix?
  • Hvad med mediavalg og events?
  • Hør indlægget og stil spørgsmål

10.50 Afrunding

Morgen-Briefingen er gratis – men ved udeblivelse faktureres kr. 750,-

TILMELDING: UDFYLD FORMULAREN OG TRYK PÅ SEND

CONNECTED · Njalsgade 21G, bygning 5, 4. sal · 2300 København S · Telefon 23 72 45 77  · Privatlivspolitik