ATEA

Atea fik 42% af IT-direktørerne i tale

Atea ønskede at positionere sig som IT-partner og samtidigt øge salget af Apple Macbooks. Umiddelbart blev det anset som en svær opgave, da mange IT-ansvarlige har fravalgt Mac, fordi de bliver set som dyre og vanskelige at integrere i virksomhedernes IT-infrastruktur. Løsningen var en direct mail-kampagne med en Pull og Push kampagnestrategi. Kampagnen omfattede bl.a. en bannerkampagne, direct mails, kampagnesites og effektive call 2 actions.

ATEA

Atea fik 42% af IT-direktørerne i tale

Atea ønskede at positionere sig som IT-partner og samtidigt øge salget af Apple Macbooks. Umiddelbart blev det anset som en svær opgave, da mange IT-ansvarlige har fravalgt Mac, fordi de bliver set som dyre og vanskelige at integrere i virksomhedernes IT-infrastruktur. Løsningen var en direct mail-kampagne med en Pull og Push kampagnestrategi. Kampagnen omfattede bl.a. en bannerkampagne, direct mails, kampagnesites og effektive call 2 actions.

RESULTAT

Kampagnen skabte uhørt høj involvering: 42% af IT-direktørerne kom i tale og kampagnen blev en succes på både branding og på respons.

RESULTAT

Kampagnen skabte uhørt høj involvering: 42% af IT-direktørerne kom i tale og kampagnen blev en succes på både branding og på respons.

CONNECTED · Njalsgade 21G, bygning 5, 4. sal · 2300 København S · Telefon 23 72 45 77  · Privatlivspolitik