CREATIVE GARDEN

”Udviklet af eksperter – testet af naturen”

Træbeskyttelsesprodukter har længe været opfattet som en typisk “mande-kategori”, hvor der blev lagt højere vægt på de funktionelle kvaliteter end på de mange æstetiske muligheder, som de fleste træbeskyttelsesprodukter også rummer.

Med det i tankerne udviklede Akzo Nobel, der står bag Nordens førende træbeskyttelsesmærke Pinotex, inspirationsmagasinet ”Creative Garden” til både det danske og svenske marked.

CREATIVE GARDEN

”Udviklet af eksperter – testet af naturen”

Træbeskyttelsesprodukter har længe været opfattet som en typisk “mande-kategori”, hvor der blev lagt højere vægt på de funktionelle kvaliteter end på de mange æstetiske muligheder, som de fleste træbeskyttelsesprodukter også rummer.

Med det i tankerne udviklede Akzo Nobel, der står bag Nordens førende træbeskyttelsesmærke Pinotex, inspirationsmagasinet ”Creative Garden” til både det danske og svenske marked.

Magasinet giver inspiration til at skabe et hyggeligt udemiljø og indeholdt også arbejdstegninger til lækre, rustikke loungemøbler og en pergola som en stilfuld oase i haven. Desuden blev der udviklet en ny farvepalet med udgangspunkt i tidens nordiske farvetendenser samt givet tips og tricks til at få et perfekt resultat ud af træbeskyttelsen. Hele tilblivelsen blev desuden dokumenteret i en lille teaserfilm til Facebook.

Magasinet giver inspiration til at skabe et hyggeligt udemiljø og indeholdt også arbejdstegninger til lækre, rustikke loungemøbler og en pergola som en stilfuld oase i haven. Desuden blev der udviklet en ny farvepalet med udgangspunkt i tidens nordiske farvetendenser samt givet tips og tricks til at få et perfekt resultat ud af træbeskyttelsen. Hele tilblivelsen blev desuden dokumenteret i en lille teaserfilm til Facebook.

RESULTAT

Magasinet ”Creative Garden” og den tilhørende teaserfilm blev lanceret som en del af vores kontinuerlige kampagne ”Udviklet af eksperter – testet af naturen” og sikrede Pinotex en bredere appel i en større målgruppe end tidligere.

RESULTAT

Magasinet ”Creative Garden” og den tilhørende teaserfilm blev lanceret som en del af vores kontinuerlige kampagne ”Udviklet af eksperter – testet af naturen” og sikrede Pinotex en bredere appel i en større målgruppe end tidligere.

CONNECTED · Njalsgade 21G, bygning 5, 4. sal · 2300 København S · Telefon 23 72 45 77  · Privatlivspolitik