HEWLETT PACKARD ENTREPRISE

En engagerende og transformerende event

I forbindelse med HP’s opsplitning i 2 separate virksomheder og et medfølgende navneskifte til Hewlett Packard Enterprise blev der identificeret fire såkaldte ”Transformation Areas”: fire områder, hvor – baseret på analyse af mange tusinde kundesamtaler verden over – forandringerne og udfordringerne vil være størst de kommende år. Disse blev præsenteret på HPE’s årlige Discover-messe i London, hvor også den nye grafiske linje blev afsløret.

Connecteds opgave var derfor, at lave en tilsvarende lancering af det nye Hewlett Packard Enterprise i Danmark – og tilrette kommunikationen til danske forhold og virksomheder. Samtidig ønskede man at integrere det nye og meget markante symbol kaldet ”The Element” – et grønt rektangel i alle de elementer, der blev produceret: fysisk og digital invitation, bannere, velkomstdesk i form af The Element, roll-ups, samt en masse engagerende og underholdende aktiviteter såsom eksempelvis minigolf.

HEWLETT PACKARD ENTREPRISE

En engagerende og transformerende event

I forbindelse med HP’s opsplitning i 2 separate virksomheder og et medfølgende navneskifte til Hewlett Packard Enterprise blev der identificeret fire såkaldte ”Transformation Areas”: fire områder, hvor – baseret på analyse af mange tusinde kundesamtaler verden over – forandringerne og udfordringerne vil være størst de kommende år. Disse blev præsenteret på HPE’s årlige Discover-messe i London, hvor også den nye grafiske linje blev afsløret.

Connecteds opgave var derfor, at lave en tilsvarende lancering af det nye Hewlett Packard Enterprise i Danmark – og tilrette kommunikationen til danske forhold og virksomheder. Samtidig ønskede man at integrere det nye og meget markante symbol kaldet ”The Element” – et grønt rektangel i alle de elementer, der blev produceret: fysisk og digital invitation, bannere, velkomstdesk i form af The Element, roll-ups, samt en masse engagerende og underholdende aktiviteter såsom eksempelvis minigolf.

RESULTAT

Det lykkedes at få skabt en helstøbt kundearrangement, hvor faglighed, underholdning og brandoplevelse gik hånd i hånd. Og deltagerne kvitterede med en samlet bedømmelse af arrangementet på 4,1 ud af 5.

 

RESULTAT

Det lykkedes at få skabt en helstøbt kundearrangement, hvor faglighed, underholdning og brandoplevelse gik hånd i hånd. Og deltagerne kvitterede med en samlet bedømmelse af arrangementet på 4,1 ud af 5.

CONNECTED · Njalsgade 21G, bygning 5, 4. sal · 2300 København S · Telefon 23 72 45 77  · Privatlivspolitik