KLEENEX
”Årets Klynker” – cross-media aktiveringskampagne
Denne lille casefilm forklarer, hvordan Kleenex fik maksimeret sin synlighed i butikkerne ved at gå direkte efter mande-influenzaramte mænd i en integreret kampagne på tværs af digitale, sociale og analoge kanaler.
KLEENEX
”Årets Klynker” – cross-media aktiveringskampagne
Denne lille casefilm forklarer, hvordan Kleenex fik maksimeret sin synlighed i butikkerne ved at gå direkte efter mande-influenzaramte mænd i en integreret kampagne på tværs af digitale, sociale og analoge kanaler.


RESULTAT
Massiv opmærksomhed og butikkerne oplevede et salgsløft på op til index 149 – kampagnen kastede også en sølvmedalje fra Creativity International af sig.
RESULTAT
Massiv opmærksomhed og butikkerne oplevede et salgsløft på op til index 149 – kampagnen kastede også en sølvmedalje fra Creativity International af sig.


CONNECTED · Njalsgade 21G, bygning 5, 4. sal · 2300 København S · Telefon 23 72 45 77 · Privatlivspolitik