ORKLA

Inspirerende Cross Brand kampagne

Aftensmaden er den ”mission”, vi bruger flest penge på i supermarkedet. Og da op imod en tredjedel af os ved fyraftenstid stadig ikke har den fjerneste anelse om, hvad vi skal have til aftensmad, er der et stort salgspotentiale i at kunne inspirere shopperne i købsøjeblikket – især for en fødevarevirksomhed som Orkla, der rummer mange forskellige brands og produkter. Med det i tankerne blev kampagnen ”Forkæl din Favoritret” udviklet som et fleksiblet og inspirerende bindeled mellem grill-, jule- og hverdagsmaden samt Orklas mange produkter og brands. Kampagnen bestod af iøjefaldende og inspirerende POS-elementer og favorit-ret.dk content sitet, der blev aktiveret via Facebook.

ORKLA

Inspirerende Cross Brand kampagne

Aftensmaden er den ”mission”, vi bruger flest penge på i supermarkedet. Og da op imod en tredjedel af os ved fyraftenstid stadig ikke har den fjerneste anelse om, hvad vi skal have til aftensmad, er der et stort salgspotentiale i at kunne inspirere shopperne i købsøjeblikket – især for en fødevarevirksomhed som Orkla, der rummer mange forskellige brands og produkter. Med det i tankerne blev kampagnen ”Forkæl din Favoritret” udviklet som et fleksiblet og inspirerende bindeled mellem grill-, jule- og hverdagsmaden samt Orklas mange produkter og brands. Kampagnen bestod af iøjefaldende og inspirerende POS-elementer og favorit-ret.dk content sitet, der blev aktiveret via Facebook.

CONNECTED · Njalsgade 21G, bygning 5, 4. sal · 2300 København S · Telefon 23 72 45 77  · Privatlivspolitik