Det eneste, der kan gøre os mere glade og stolte, end når vi selv vinder en award, er når en af vores kunder gør det.

Vores kunde SEC DATACOM, der er en af de førende og mest værdiskabende IT-distributører i Norden, har netop vundet en Dell EMC Channel Award i kategorien ”Marketing Excellence of the Year”.

Prisen blev givet for kampagnen ”Vild med Spild?”, som vi har haft fornøjelsen af at udvikle. Kampagnen har til formål at fortælle, hvordan Dell EMCs produkter kan ”lukke hullerne” i mange virksomheders digitale infrastruktur for derved at minimere spild af data, kunder, plads, energi og andre konkurrencekritiske parametre.

Vores integrerede kampagne omfattede en lang række materialer, som SEC DATACOMS kunder kunne anvende i relation til deres eksisterende og potentielle kunder. Der blev blandt andet produceret en DM med bifokal effekt forestillende en hullet spand med vand løbende ud af hullerne – alt efter hvilken vinkel, man betragter den fra. Derudover blev der produceret en landing page, hvor man kan teste ens digitale infrastrukturs spildprocent for at generere varme leads, bannere samt en række sponsored posts til LinkedIn.


Et udpluk af kampagnematerialerne.

Et stort tillykke til SEC DATACOM herfra – ikke mindst tak for jeres mod!